«مرکز مدنيت باکو» و ...


 

... امروز تالشان هر دو سو به خوبی از ویژه طلبی این عده با خبر اند و به نیکی دریافته اند که در طول دویست سال هر از چند گاه عده یی در حاشیه و به نام تالش که خود این شخص نیز در یکی از کتاب سازی هایش به نام «مشاهیر ...» و در ص171 آورده است :« پس از خون ریزی بسیار ایالت لنکران را ظاهراً به نفع میرمصطفی خان اشغال کردند...و دیری نپایید که ... از عمل خیانت آمیز خود پشیمان شد...».

... اول بارکه خبر سوتی وار را خواندیم ، بیاد بیانیه ی« جنگ علیه ارامنه جنگ ما نیست» که توسط  چند جوان ساکن بلاروس و بصورت انشاء هجی کرده بودند افتادیم، هنوز هم بازدیدکنندگان می توانند با سرچ نمودن در گوگل ، اصل بیانیه و امضاء هایی که در پای آن حک شده بود...

... مُخبر این گزارش بی آنکه دریافته و حافظه اش به او یاری رسانده باشد که قبلن مدیرسابق «مرکز مدنیت باکو» که رفیق گرمابه گلستان اش بوده و اکنون در حبس بسر می برد، در نشریات محلی شان مدعی بودند ، «سرهنگ علی اکرم همت اُف» خود به جنگ قره باغ رفته است و ما مخالف اشغال قره باغیم . چگونه است درهمان مرکز به این شخص مدرکی داده می شود که فعالین آن مرکز در همان بحبوحه کشور ارمنستان را به رسمیت نمی شناختند و حتا به جنگ با آن نیز برخاسته بودند ، بعد از دو دهه آنها را به وادی فراموشی سپرده و امروز مسئولین رادیو را با واژه ی «استاد» ، « پرفسور» بدرقه نموده ، چرا دست به ترجمه ی اصل نامه جلیل اُف مدیر مرکز مدنیت باکو نزده و در اختیار تالشان اینسو قرار نداده تا ماهیت قبلی و فعلی اش بهتر ازهر زمانی مورد تحلیل قرار گیرد؟ و یا آن سه نفری که «مدیر مرکز مدنیت» فعلی باکو با آنها در یک حلقه گنجانده شده و خواهان رسیدگی به حضورایرانیان شاغل در آن رادیو شده اند ،چه کسانی اند ؟

...و سوژه هاي متناوبي كه متن كامل آن در اينده يي نزديك به نمايش در خواهد آمد.

 

 

«مرکز مدنيت باکو» و ...

مقاله يي كه سطرهايي از آن تيتر وار انتخاب شده ، به زودي در اختيار بازديد كنندگان فهيم قرار خواهد گرفت:

...«بر اساس کدام حجّت عقلی یا خیراندیشی و نوع دوستی » تالش نوازانه این «ایران شناس» ارمنی در اقدام راه اندازی رادیو به زبان دیگر« در دور دست ها نماید که هر ثانیه پخش آن بدون بازگشت از کمترین سودی بر خوردار از ضررهای هنگفت مالی و صرف هزینه های گزاف اقتصادی »باشد. ضمن اینکه کشور ارمنستان از داشتن تالش زبانان محروم است



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: